Eerlijk financieel advies in begrijpelijke taal

“Sharon kent de regelgeving van A tot Z. Ze weet daardoor altijd precies hoe iets zit. Dat geeft vertrouwen. In haar advies is ze transparant. Ze zegt eerlijk hoe het er voor staat, in begrijpelijke taal. Gelukkig is ze niet het prototype boekhouder met alleen maar oog voor cijfers. Ze denkt mee van mens tot mens. En dat is wel zo prettig als het om de financiële toekomst van je onderneming gaat!”

Ilona Zevenbergen, Controller, TZR

Antwerpsestraat 31
4611 AB Bergen op Zoom
Netherlands

 

Office:  +31 85 20 10 545
Mobile: +31 6 49 93 12 45


KvK te Breda: 7347.6277

 

Privacy Statement

Snel contact? Whatsapp ons! WhatsApp Icon

Neem direct contact met ons op via:
WhatsApp Icon